2023 belooft een zeer bijzonder jaar voor vb&t Vastgoedmanagement te worden. We lanceren dit jaar namelijk onze vb&t huurdersapp!
Mijlpaal op het gebied van automatisering
Voor vb&t een belangrijke mijlpaal, omdat de afgelopen jaren volop is ingezet op automatisering om de uitrol van de huurders app te kunnen realiseren. Daarmee zijn we koploper binnen het vastgoedmanagement.
Digitale infrastructuur
2022 stond voor ons in het teken van de implementatie van het klantvolgsysteem (KVS) van ZIG en de uitrol van het vb&t huurdersportaal. Met het klantvolgsysteem bouwen we aan een integraal klantbeeld waarmee al het huurderscontact wordt vastgelegd. Ook zien we zo in één overzicht precies wat er bij onze huurders, complexen en portefeuilles speelt.
Met het ZIG-platform zetten we een beveiligde digitale infrastructuur in waarmee we dichter bij onze huurders staan en inspelen op de behoeften en wensen van onze huurders. Gekoppeld aan het klantvolgsysteem hebben we in 2022 ook ca 3.000 huurdersportalen live gezet waar huurders inmiddels veelvuldig gebruik van maken.
vb&t huurders app
In 2023 zetten we de belangrijke en noodzakelijke stap naar de vb&t huurdersapp. Met onze vb&t app maken we het voor huurders nog makkelijker om alle zaken te regelen rondom de huurwoning.
Zo kan een huurder een reparatieverzoek indienen, huurbetalingen inzien en alle belangrijke informatie rondom zijn huurwoning lezen in de vb&t kennisbank. Door het inzetten van de app wordt onze dienstverlening nog toegankelijker voor onze huurders.
App functies
De vb&t app stelt ons in staat om:
- Beter en sneller met onze huurders te communiceren;
- Beter zicht te hebben op alles wat er bij de huurder speelt;
- De tevredenheid van onze huurders te vergroten;
- Proactief te communiceren met onze huurders;
- Woonzaken zijn eenvoudig zelf online te regelen.
Meer nieuws? Bekijk meer actuele ontwikkelingen van vb&t Groep