• nl
    • en
    • de

Klachten

Wij doen ons uiterste best voor u, maar het kan altijd voorkomen dat u over een bepaalde situatie ontevreden bent. Misschien bent u niet tevreden over dienstverlening, over hoe u geholpen wordt in ons verhuurkantoor of aan de telefoon of over bedrijven die namens vb&t werkzaamheden in of aan uw woning uitvoeren. Aarzel niet en laat het ons weten. Wij komen dan zo snel mogelijk met een oplossing én kunnen zo de kwaliteit van onze dienstverlening verder verbeteren.

Let op: het gaat hier niet om reparatieverzoeken. Hoe u die aan ons  doorgeeft, leest u bij het Melden reparatieverzoek.

Wat gebeurt er met uw klacht?
Zodra wij uw klacht hebben ontvangen, neemt de directie van vb&t deze in behandeling. Samen met de betrokken medewerkers wordt vervolgens een tevredenstellende oplossing gezocht. In principe laten wij u binnen twee weken weten hoe wij uw klacht verder zullen afhandelen of oplossen.

Stuur ons het juiste formulier
U kunt uw klacht melden via het onderstaande klachtenformulier. Heeft uw klacht te maken met overlast of met de leefbaarheid in of om uw woning, gebruik dan het Meldformulier overlast.












Ik ga akkoord met het verwerken van mijn persoonsgegevens zoals omschreven in de Privacy en Cookie verklaring *