Storingen en reparatieverzoeken kunt u melden bij onze 24-uurs servicedesk. Kijk eerst in het ‘Onderhouds ABC’ wie voor welke reparatie verantwoordelijk is.
Bij twijfel over technische storingen kunt u altijd een vraagstuk indienen via uw huurdersapp of via het huurdersportaal. Het huurder service centrum bepaalt dan samen met u of er wel of niet actie moet worden ondernomen.
De wijze waarop en op wiens kosten storingen moeten worden verholpen, is afhankelijk van de eigendomssituatie, huurovereenkomsten en/of specifieke complexsituaties. In sommige gevallen kunt u storingen direct bij het uitvoerende bedrijf melden. In dat geval bent u hierover geïnformeerd.
U kunt ons bereiken:
- Via de huurdersapp of het huurdersportaal
- Telefonisch: op werkdagen tussen 8.30 uur en 12.30 uur: 088-545 46 66 optie 1. Ook voor dringende technische storingen buiten kantooruren. U krijgt dan verdere instructies via een bandopname.
- Altijd, via het onderstaande contactformulier.