Reparatieverzoek

Storingen en reparatieverzoeken kunt u melden bij onze 24-uurs servicedesk. Kijk eerst in het Onderhouds ABC wie voor welke reparatie verantwoordelijk is.

Bij twijfel over technische storingen kunt u natuurlijk altijd onze servicedesk bellen. Onze servicemedewerker bepaalt dan samen met u of er wel of niet actie moet worden ondernomen.

De wijze waarop en op wiens kosten storingen moeten worden verholpen, is afhankelijk van de eigendomssituatie, huurovereenkomsten en/of specifieke complexsituaties. In sommige gevallen kunt u storingen direct bij het uitvoerende bedrijf melden. In dat geval bent u hierover geïnformeerd.

U kunt ons bereiken:

  • telefonisch: op werkdagen tussen 8.30 uur en 17.00 uur: 088-545 46 66 optie 1. Ook voor dringende technische storingen buiten kantooruren. U krijgt dan verdere instructies via een bandopname;
  • Altijd, via het onderstaande contactformulier.

"*" geeft vereiste velden aan

DD dash MM dash JJJJ
Max. bestandsgrootte: 20 MB.
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.