Klachten

Ondanks dat wij onze uiterste best voor u doen kan het altijd voorkomen dat u over een bepaalde situatie ontevreden bent. Bent u ontevreden over onze dienstverlening of over externe partijen die namens vb&t werkzaamheden in of rondom uw woning uitvoeren? Aarzel niet en laat het ons weten. Wij komen dan zo snel mogelijk met een oplossing én kunnen zo de kwaliteit van onze dienstverlening verder verbeteren.

Let op: het gaat hier niet om reparatieverzoeken. Hoe u die aan ons  doorgeeft, leest u bij het Melden reparatieverzoek.

Wat gebeurt er met uw klacht?

Zodra wij uw klacht hebben ontvangen, neemt de servicemanager van vb&t deze in behandeling. Samen met de betrokken medewerkers wordt vervolgens een tevredenstellende oplossing gezocht. In principe laten wij u binnen 5 werkdagen weten hoe wij uw klacht verder zullen afhandelen of oplossen.

Stuur ons het juiste formulier

U kunt uw klacht melden via het onderstaande klachtenformulier. Heeft uw klacht te maken met overlast of met de leefbaarheid in of om uw woning, gebruik dan het Meldformulier overlast.

"*" geeft vereiste velden aan

Dient een klacht in over

Dient een klacht in over*

Max. bestandsgrootte: 20 MB.
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.