Request for repair

You can report faults and requests for repairs to our 24-hour service desk. Please consult the Maintenance ABC first to find out who is responsible for which repair.

Bij twijfel over technische storingen kunt u altijd een vraagstuk indienen via uw huurdersapp of via het huurdersportaal. Het huurder service centrum bepaalt dan samen met u of er wel of niet actie moet worden ondernomen.

The way in which malfunctions must be remedied, and at whose expense, depends on the ownership situation, lease agreements and/or specific complex situations. In some cases, you can report malfunctions directly to the company carrying out the work. In that case, you will have been informed.

You can reach us:

  • Via de huurdersapp of het huurdersportaal
  • Telefonisch: op werkdagen tussen 8.30 uur en 12.30 uur: 088-545 46 66 optie 1. Ook voor dringende technische storingen buiten kantooruren. U krijgt dan verdere instructies via een bandopname.
  • Altijd, via het onderstaande contactformulier.

"*" indicates required fields

DD dash MM dash YYYY
Max. file size: 20 MB.
This field is for validation purposes and should be left unchanged.