vb&t wil zich onderscheiden in een excellente dienstverlening voor haar huurders. Daarvoor gaat vb&t net een stap verder en investeert zij veel in automatisering en nieuwe technologie. Met de aankomende uitrol en inzet van het huurdersportaal biedt vb&t haar huurders 24/7 een online omgeving waar huurders hun huurderszaken kunnen regelen. Of het nu gaat om informatie raadplegen, contact met vb&t of een reparatieverzoek indienen. Hierdoor krijgen bewoners betere en snellere informatie of antwoord op de door hun gestelde vraag en kan een reparatieverzoek sneller en beter opgelost worden. Hoe fijn is het als je een reparatieverzoek via je smartphone kunt indienen met een foto erbij en dat je direct zelf een afspraak kunt inplannen met de uitvoerder als het jou uitkomt. Door een goede samenwerking en afstemming met de opdrachtgever en leveranciers kunnen de processen slimmer en meer geautomatiseerd ingericht worden waardoor nog meer aandacht aan de bewoner gegeven kan worden. In dat geval staat onze medewerker u graag te woord, via de chat, de e-mail, de social media, per telefoon of gewoon bij één van onze kantoren.